У цьому контексті ключове завдання кафедри полягає у підготовці кваліфікованих фахівців, що мають лідерські та високі моральні якості, є конкурентоздатними на національному та міжнародному ринках праці, ефективно здійснюють взаємодію в професійному, корпоративному та суспільному середовищі, таких, що володіють соціальною мобільністю і мають стійкий попит у працедавців.
Основними завданнями розвитку кафедри є:
- прагнення до максимально повного втілення компетентісного підходу у процесі підготовки фахівців зі спеціальностей «Менеджмент» і «Публічне управління та адміністрування»;
- забезпечення високої якості викладання навчальних дисциплін кафедри за освітніми програмами;
- посилення професійної спрямованості освітнього процесу;
- впровадження нових освітніх технологій у навчальний процес;
- удосконалення навчально-методичного забезпечення навчального процесу;
- модернізація навчального процесу, що включає розробку нових форм, програм і стандартів;
- розвиток міжнародного співробітництва в системі безперервного освіти;
- інноватизація науково-дослідного процесу та інноваційної діяльності;
- зміцнення кадрового потенціалу та стимулювання ефективної професійної діяльності науково-педагогічного складу;
- подальше оновлення навчальної та матеріально-технічної бази кафедри;
- впровадження сучасних технологій управління якістю, участь у формуванні сучасної корпоративної культури університету.
Підготовка фахівців на кафедрі менеджменту та публічного управління спрямовується на підвищення ефективності всіх напрямків реалізації навчального процесу та науково-методичної роботи і включає: підготовку фахівців, які відповідали б потребам і вимогам професійної діяльності в установах, організаціях, державних органах; формування оптимальної моделі фахівця на основі компетентісного підходу навчанні, здатного розв’язувати конкретні завдання та виконувати управлінські функції; впровадження у навчальний процес інноваційних технологій навчання і сучасної обчислювальної техніки та комп’ютерних технологій
Кафедру очолює доктор економічних наук, професор Шкільняк Михайло Михайлович. Сьогодні на кафедрі менеджменту, публічного управління та персоналу працює 41 науково-педагогічний працівник, з яких — 11 докторів економічних наук, 29 кандидатів економічних наук.
Цілі підготовки фахівців.
Формування сучасного типу економічного мислення, підвищення спроможності до своєчасного реагування на ендогенні та екзогенні виклики, наукового, експертного, інформаційно-аналітичного, організаційного супроводу реалізації управлінських рішень, забезпечення посадової мобільності, фаховості в управлінні національною економікою на макроекономічному, макроструктурному, мезоекономічному, локальному та мікрорівнях.
Особливості підготовки фахівців. Поєднання кращого національного та світового досвіду у формуванні професійних знань та вмінь в сфері управління національною економікою, менеджменту підприємницької діяльності, адміністративного менеджменту, набуття знань та вмінь у використанні регулятивного інструментарію для корекції економічних інтересів, забезпечення збалансованого розвитку інституційних секторів національної економіки.
Конкурентні переваги:
- ґрунтовне економічне мислення;
- володіння механізмами реалізації основних видів економічної політики;
- володіння технологіями мікро- та макроекономічного аналізу;
- висока результативність та якість надання публічних послуг в сфері економічної політики;
- повніше врахування в управлінських рішеннях комплексних потреб і інтересів суспільства;
- володіння технологіями менеджменту та логістики виробничих, комерційних, некомерційних установ та організацій, здатних забезпечувати стійку та довготривалу конкурентну перевагу у динамічному середовищі;
- використання ефективних технологій адміністрування та інноваційних методів управління.
Можливості підготовки:
- отримати ґрунтовні знання в сфері управління національною економікою, забезпечення її збалансованого розвитку;
- набути фахові вміння оцінювати структуру економічного потенціалу; аналізувати інституційну структуру національної економіки; розраховувати інтегральні показники функціонування національної економіки та її інституційних секторів; використовувати технології реалізації інструментарію економічної політики в національній економіці;
- підвищити експертний потенціал в питаннях вироблення та реалізації важелів управління національною економікою її структурного оздоровлення;
- активізувати посадову мобільність в розробці пропозицій до нормопроектних актів, які стосуються модернізації економічної політики держави;
- сформувати сучасний креативний тип економічного мислення у виявленні та нівелюванні проблем функціонування національної економіки на мегаекономічному, макроекономічному, макроструктурному, регіональному, локальному рівнях;
- брати активну участь у семінарах, круглих столах, міжнародних конференціях з проблем менеджменту та управління національною економікою.
Кафедра менеджменту та публічного управління є випусковою і здійснює підготовку фахівців за ступенями вищої освіти: бакалавр, магістр.
Наші переваги:
- інтенсивне використання інформаційних технологій у навчальному процесі;
- застосування заочно-дистанційної та екстернатної форм навчання;
- прикладна спрямованість навчання;
- індивідуалізація навчального процесу;
- можливість поглиблювати та оновлювати знання, отримати в стислі терміни нову кваліфікацію та професію;
- орієнтація на актуальні та перспективні сфери трудової діяльності згідно з попитом на ринку праці;
- закордонне стажування слухачів магістратури за спеціальностями: «Публічне управління та адміністрування», «Менеджмент».
Навчальний процес ґрунтується на засадах:
- органічного поєднання традиційного предметного навчання і навчально-тренінгових форм з урахуванням реальних умов діяльності господарюючих суб’єктів;
- використання інтенсивних методів навчання, що посилюють зацікавленість студентів;
- збільшення впевненості у власних силах;
- допомоги стати активним і незалежними при вирішенні економічних проблем та освоєнні новітніх технологій.
Підтримка навчального процесу:
- у навчанні використовується мультимедійна техніка;
- до послуг слухачів бібліотека (у тому числі зал електронних ресурсів);
- комфортна читальна зала.